PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w UK - koszty utzrymania › Re: Praca w UK - koszty utzrymania
  • Data: 2004-07-22 14:56:08
    Temat: Re: Praca w UK - koszty utzrymania
    Od: "Robert Krakowski" <r...@p...trzepak.net> szukaj wiadomości tego autora

    Moja dziewczyna utrzymuje sie za 30 funtow tygodniowo
    15 funtow tyg. za mieszkanie (3 osoby w pokoju, lacznie chyba 12 osob
    wynajmuja caly maly domek), do tego 15 funtow tyg. na jedzenie (tesco)
    Mieszkanie jest zalatwione po znajomosc ( tzn raczej z ulicy za tyle by nikt
    nie wszedl)
    Miejscowosc to 120 tys. miasto pld zach WB, 3h autobusem z londynu
    Wydaje mi sie ze to minimalne minimum, oczywiscie w londynie kwota rosnie
    znacznie