PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w UE (branża IT)

  • 1. Data: 2002-08-27 17:40:06
    Temat: Praca w UE (branża IT)
    Od: DysoN <u...@i...pl>

    Zastanawiam sie wlasnie nad szukaniem pracy w UE, najchetniej Francji i
    w zwiazku z tym zwracam sie z prosba gdzie moge znalezc informacje o tym
    jak do tego sie zabrac (papiery, paszporty, szczepienia, wizy,
    ubezpieczenia itp).
    Zakladajac ze znajde firme ktora bedzie mnie chciala zatrudnic jakie
    problemy moga mnie czekac? Praca w branży IT (developerka, ew.
    administrowanie).

    Prosze i jakies linki jesli znacie.
    Dziekuje.

    --