PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Straży Granicznej › Re: Praca w Straży Granicznej
    From: "M." <m...@g...com.nospam>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Straży Granicznej
    Date: Sat, 17 Dec 2005 09:07:58 +0100

    Tan Tadam napisał(a):
    > Witam grupowiczów.
    >
    > Sytuacja wygląda następująco: dostałem zaproszenie do SG na rozmowę
    > kwalifikacyjną (służba mundurowa). Jeśli chodzi o samą procedurę rekrutacyjną,
    > to wiem tyle, ile jest podane na stronie www SG.
    > Mam prośbe do osób, które starały się o przyjęcie/pracują w tej formacji, aby
    > opisały swoje subiektywne/obiektywne wrażenia. Na co zwrócić uwagę? Jeśli mam
    > wysokie kwalifikacje (wyższe wykształcenie, języki, dośw. zawodowe), to jakie
    > mam szanse (myślę tutaj o zjawisku nepotyzmu). Jeśli ktoś z was dostał pracę,
    > to czy jest z niej zadowolony?

> [...]

    SG obecnie to dobra strona wojska, w odroznieniu od jednostek msw
    jak zaliczysz testy to pojdziesz na szkolke rok+pol roku
    am niestety nie jest lekko , ale co tam
    potem pare lat popracujesz, dostaniesz kapitana i jakos bedzie leciec do
    emeryturki
    co do kasy to te 2tys brutto nie wygladaja rewelacyjnie, ale jest za to
    jest masa roznych dodatkow, wiec wychodzi ladna kaska

    Pozdrawiam M.