PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Straży Granicznej › Re: Praca w Straży Granicznej
  • From: "Siwy" <s...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Straży Granicznej
    Date: Thu, 15 Dec 2005 20:02:35 +0100

    > Witam grupowiczów.
    >
    > Sytuacja wygląda następująco: dostałem zaproszenie do SG na rozmowę
    > kwalifikacyjną (służba mundurowa). Jeśli chodzi o samą procedurę
    > rekrutacyjną,
    > to wiem tyle, ile jest podane na stronie www SG.
    > Mam prośbe do osób, które starały się o przyjęcie/pracują w tej formacji,
    > aby
    > opisały swoje subiektywne/obiektywne wrażenia. Na co zwrócić uwagę? Jeśli
    > mam
    > wysokie kwalifikacje (wyższe wykształcenie, języki, dośw. zawodowe), to
    > jakie
> [...]

    ojoj chłopie nie pakuj sie w bagno, chyba że naprawdę lubisz taką pracę!!
    Mimo wykształcenia i doświadczenia, nie licz na wielkie szanse na rozwój, co
    najwyżej chorąży... a żeby się wbić na kurs oficerski to albo znajomości
    albo kilkudzisięcioletni staż pracy. No i jeszcze te zabójcze procedury
    rekrutacyjne... śmiech na sali... wymagają dużo, płacą mało. echhh brak
    słów.

    To tak pięknie wygląda od zewnątrz.

    Zdravim!