PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie › Re: Praca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie
    From: Technokrata <t...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych -
    podsumowanie
    Date: Wed, 12 Feb 2003 13:50:57 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@210.48-201-80.adsl.skynet.be

    On Wed, 12 Feb 2003 13:09:45 +0100, "tribeca"
    <t...@p...gazeta.pl> wrote:

    >słuszna uwaga:)
    >a Technokrata zamiast cieszyc sie z mniejszej konkurencji, jednak
    >narzeka...:)

    E tam, zaraz narzeka - zadalem czysto retoryczne pytania, rozbroila
    mnie ta tabelka. Oczywiscie propozycja Komisji (komisji?) nie rzuca na
    kolana - ale 0,0259% populacji?

    >niezainteresowana pracą w Komisji Europejskiej

    Alez ja sie niezmiernie ciesze! Jestem jak najbardziej za tym, aby jak
    najwiecej produktywnych osob pracowalo i/lub zylo w Polsce - przy
    odplywie "mozgow" z kraju trudno liczyc na polepszenie sytuacji. Ale z
    drugiej strony taki huk w mediach o bezrobociu - nie ma pracy czy sie
    nie chce szukac/pacowac?

    Technokrata