PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie › Re: Praca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie
  • Data: 2003-02-12 12:50:57
    Temat: Re: Praca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie
    Od: Technokrata <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Feb 2003 13:09:45 +0100, "tribeca"
    <t...@p...gazeta.pl> wrote:

    >słuszna uwaga:)
    >a Technokrata zamiast cieszyc sie z mniejszej konkurencji, jednak
    >narzeka...:)

    E tam, zaraz narzeka - zadalem czysto retoryczne pytania, rozbroila
    mnie ta tabelka. Oczywiscie propozycja Komisji (komisji?) nie rzuca na
    kolana - ale 0,0259% populacji?

    >niezainteresowana pracą w Komisji Europejskiej

    Alez ja sie niezmiernie ciesze! Jestem jak najbardziej za tym, aby jak
    najwiecej produktywnych osob pracowalo i/lub zylo w Polsce - przy
    odplywie "mozgow" z kraju trudno liczyc na polepszenie sytuacji. Ale z
    drugiej strony taki huk w mediach o bezrobociu - nie ma pracy czy sie
    nie chce szukac/pacowac?

    Technokrata