PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie › Re: Praca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych - podsumowanie
    From: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Komisji Europejskiej dla obywateli panstw kandydujacych -
    podsumowanie
    Date: Tue, 11 Feb 2003 22:26:38 +0100

    Uzytkownik "Technokrata" <t...@n...poczta.onet.pl> napisal w
    wiadomosci news:7ukh4vcrn1virtulnrj6f9kk10vs7917c9@4ax.com...
    [cut]
    > JEDYNYMI warunkami przyjecia zgloszenia do dalszej analizy bylo:
    > - wyksztalcenie srednie
    > - doskonala znajomosc conajmniej jednego jezyka urzedowego krajow
    > kandydujacych
    > - dobra znajomosc conajmniej jednego z jezykow obowiazujacych w
    > komisji: angielskiego, francuskiego lub niemieckiego
    [cut]
    > Dla Polski odsetek ten wynosi: 0,0259%! Zakladajac, ze mamy 3 miliony
    > bezrobotnych, to zglosiloby sie siedmiuset siedemdziesieciu siedmiu!!
    > (o ile dobrze licze - wyszlo mi nawet bez ulamka)
    [cut]
    > Zastanawiam sie, ile osob wsrod bezrobotnych spelnia powyzsze warunki?
    > Czyzby nie wiecej niz feralne trzy siodemki? Jesli tak szukamy pracy
    > (jako narod), to jej nie znajdziemy, nawet gdyby kazdy Polak dostal
    > pozwolenie na prace w kazdym kraju swiata.

    Prosze wez pod uwage ze nie wszyscy maja takie pragnienie by pracowac w
    Komisji Europejskiej.
    Ja :) np nie.
    Mam inne marzenia i tylko posrednio lacza sie one z wejsciem Polski do Uni.
    Raczej z ewentualna mozliwoscia latwiejszego wyjazdu...ale to sie akurat
    jeszcze zobaczy.

    Pozdrawiam
    Ula