PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Eniro Polska › Re: Praca w Eniro Polska
    From: "mamba5" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w Eniro Polska
    Date: Thu, 31 Jul 2003 15:50:46 +0200

    Użytkownik <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bg7vu0$3r$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, dokładnie o to mi chodziło.

    > Hmmm, a nie odwrotnie? Że podstawowy składnik to te 800 brutto - njniższa
    > krajowa? A prowizja jako dodatek? Mnie tak poinformowali.

    Ok, może inaczej - prowizja to ok 70% lub więcej wynagrodzenia.Jeżeli
    bdzie
    inaczej to oznacza słabą efektywność i należy spodziewać się, ze umowa nie
    będzie przedłużona.
    > Chciałabym Cię prosić abyc opisał mi jak wygląda dzień pracy, atmosfera,
    > kontakty z przełozonymi, czy wydarzyło się coś co zadecydowało o tym,
    żenie
    > podjłąłes dalszej z nimi współpracy :) ?
    >

    > Pozdrawiam.

    Otrzymujesz materiał i sam planujesz każdy dzien.,
    gdy osiągniesz zakładany % odnowionego materiału otrzymujesz następna bazę
    klientów.
    Atmosfera (zależy od grupy i Managera) - jest rożnie, ja miałem szczęście
    pracować
    ze wspaniałym Managerem (kobietą), dlatego tworzyliśmy w grupie znakomity
    zespól.
    Odszedłem, ponieważ dostałem lepsza ofertę pracy.
    Bardzo cenie sobie atmosferę w pracy, ale musze utrzymywać rodzinę a z
    prowizja
    było rożnie, to klienci zwlekają z wplata, to pomyłka w dziale plac, a
    podstawa to ....Ponadto, prowizja przepada, jeżeli klient nie dokona
    wpłaty I raty w określonym czasie (okres zależny od kampanii)!!!
    Cóż w branży, Eniro jest liderem, bardzo wymagającym pracodawca (obecnie
    standard), ja
    milo wspominam prace, zdobyłem nowe doświadczenia, poznałem wielu
    wspaniałych ludzi.
    Mam nadzieje ze chociaż trochę pomogłem w podjęciu decyzji, choć i tak
    wybór oczywiście należy do Ciebie.

    Pozdrawiam, mamba

    http://www.gazeta.pl/usenet/