PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Eniro Polska

  • 1. Data: 2003-07-25 08:30:15
    Temat: Praca w Eniro Polska
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Chciałabym się dowiedzieć czy ktoś z Was pracuje dla tejże firmy.
    W szczególności interesuje mnie stanowisko w dziale telesprzedaży
    (telemarketing). Jeśli wcześniej był taki temat to uprzejmie proszę o link do
    niego. A jeśli nie - cenna będzie każda informacja.
    Liczę na Was i z góry dziękuję za wypowiedzi.

  • 2. Data: 2003-07-26 18:27:47
    Temat: Re: Praca w Eniro Polska
    Od: "mamba5" <m...@o...pl>

    Użytkownik <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > niego. A jeśli nie - cenna będzie każda informacja.
    > Liczę na Was i z góry dziękuję za wypowiedzi.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Witam,
    pracowalem w Eniro,
    prawdopodobnie chodzi Ci o Konsultanta w Dz. Telesprzedazy.
    Zajmuje sie sprzedaza przez telefon powierzchni reklamowych
    w katalogu - Panoramy Firm, Internetu - portal PF
    Zarobki - podstawowy skladnik to prowizja (wyplacana po wplacie przez
    klienta pierwszej raty kontraktu)
    i podstawa teraz ok.800 - 1.000 brutto

    pozdr, mamba

  • 3. Data: 2003-07-30 08:34:08
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    mamba5 <m...@o...pl> napisał(a):

    > pracowalem w Eniro,
    > prawdopodobnie chodzi Ci o Konsultanta w Dz. Telesprzedazy.
    > Zajmuje sie sprzedaza przez telefon powierzchni reklamowych
    > w katalogu - Panoramy Firm, Internetu - portal PF

    Tak, dokładnie o to mi chodziło.

    > Zarobki - podstawowy skladnik to prowizja (wyplacana po wplacie przez
    > klienta pierwszej raty kontraktu)
    > i podstawa teraz ok.800 - 1.000 brutto

    Hmmm, a nie odwrotnie? Że podstawowy składnik to te 800 brutto - njniższa
    krajowa? A prowizja jako dodatek? Mnie tak poinformowali.

    Chciałabym Cię prosić abyc opisał mi jak wygląda dzień pracy, atmosfera,
    kontakty z przełozonymi, czy wydarzyło się coś co zadecydowało o tym, żenie
    podjłąłes dalszej z nimi współpracy :) ?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-07-31 13:50:46
    Od: "mamba5" <m...@o...pl>

    Użytkownik <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tak, dokładnie o to mi chodziło.

    > Hmmm, a nie odwrotnie? Że podstawowy składnik to te 800 brutto - njniższa
    > krajowa? A prowizja jako dodatek? Mnie tak poinformowali.

    Ok, może inaczej - prowizja to ok 70% lub więcej wynagrodzenia.Jeżeli
    bdzie
    inaczej to oznacza słabą efektywność i należy spodziewać się, ze umowa nie
    będzie przedłużona.
> [...]
    żenie
    > podjłąłes dalszej z nimi współpracy :) ?

    Otrzymujesz materiał i sam planujesz każdy dzien.,
    gdy osiągniesz zakładany % odnowionego materiału otrzymujesz następna bazę
    klientów.
    Atmosfera (zależy od grupy i Managera) - jest rożnie, ja miałem szczęście
    pracować
    ze wspaniałym Managerem (kobietą), dlatego tworzyliśmy w grupie znakomity
    zespól.
    Odszedłem, ponieważ dostałem lepsza ofertę pracy.
    Bardzo cenie sobie atmosferę w pracy, ale musze utrzymywać rodzinę a z
    prowizja
    było rożnie, to klienci zwlekają z wplata, to pomyłka w dziale plac, a
    podstawa to ....Ponadto, prowizja przepada, jeżeli klient nie dokona
    wpłaty I raty w określonym czasie (okres zależny od kampanii)!!!
    Cóż w branży, Eniro jest liderem, bardzo wymagającym pracodawca (obecnie
    standard), ja
    milo wspominam prace, zdobyłem nowe doświadczenia, poznałem wielu
    wspaniałych ludzi.
    Mam nadzieje ze chociaż trochę pomogłem w podjęciu decyzji, choć i tak
    wybór oczywiście należy do Ciebie.

    Pozdrawiam, mamba

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-07-31 15:36:26
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    > a z prowizja było rożnie, to klienci zwlekają z wplata, to pomyłka w
    > dziale plac, a podstawa to ....Ponadto, prowizja przepada, jeżeli klient
    > nie dokona wpłaty I raty w określonym czasie (okres zależny od kampanii)!!!

    no więc własnie coś o tych pieniądzach takiego słyszałam, generalnie
    nieciekawie.

    > Cóż w branży, Eniro jest liderem, bardzo wymagającym pracodawca (obecnie
    > standard), ja milo wspominam prace, zdobyłem nowe doświadczenia, poznałem
    > wielu wspaniałych ludzi.

    Zatem miałes naprawdę szczęście co do ludzi i szefa, inni go nie mieli :((
    Uciekli sami.

    > Mam nadzieje ze chociaż trochę pomogłem w podjęciu decyzji, choć i tak
    > wybór oczywiście należy do Ciebie.

    Dziękuję Ci serdecznie. Owszem decyzję już podjęłam.
    Pozdrawiam Ciebie i rodzinkę :))