PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w EFL

  • 1. Data: 2003-08-20 22:33:08
    Temat: Praca w EFL
    Od: "Hayan" <h...@p...fm>

    mam propozycje pracy jako PH w EFL ale na DG. jak to wyglada w praktyce ?
    ile mozna zarobic? jaka atmosfera? pozdr. Hayan

  • 2. Data: 2003-08-21 06:30:21
    Temat: Re: Praca w EFL
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Hayan" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
    > mam propozycje pracy jako PH w EFL ale na DG. jak to wyglada w praktyce ?
    > ile mozna zarobic? jaka atmosfera? pozdr. Hayan

    HGW...

    yamma

  • 3. Data: 2003-08-21 12:23:57
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > HGW...
    >
    > yamma

    Jak masz tylko tyle do powiedzenia, to lepiej zebys milczal.

    Sasza

  • 4. Data: 2003-08-21 13:40:01
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak masz tylko tyle do powiedzenia, to lepiej zebys milczal.

    Widzę żeś aluzju nie poniał... Mój post miał jedynie na celu pokazanie
    autorowi, że te trzy tajemnicze skróty nic mi nie mówią (a podejrzewam, że
    większości grupowiczom też) i że może co najwyżej oczekiwać wyłącznie takich
    odpowiedzi jak moja.
    yamma

  • 5. Data: 2003-08-21 14:52:00
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > autorowi, że te trzy tajemnicze skróty nic mi nie mówią (a podejrzewam, że
    > większości grupowiczom też) i że może co najwyżej oczekiwać wyłącznie

    PH - przedstawiciel handlowy
    DG - dzialalnosc gospodarcza
    HGW - chuj go wie
    EFL - HGW

    ;)))))))))))))))))

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 6. Data: 2003-08-21 15:21:37
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    yamma <y...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > większości grupowiczom też) i że może co najwyżej oczekiwać wyłącznie takich

    Bo widzisz, to jest tak. Jak ktoś nie wie co od czego są te magiczne trzy
    literki to znaczy że i tak nie pomoże pytającemu bo nie wie w czym rzecz. A
    jak ktoś nie wie to nie powinien się oburzać i wysyłać nic nie wnoszących
    postów.

    pzdr
    konlin

    Ps. EFL - Europejski Fundusz Leasingowy

  • 7. Data: 2003-08-21 15:25:24
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    ROTFL
    EFL - europ. fundusz leasingowy?
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 8. Data: 2003-08-21 21:02:09
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    yamma napisał:

> [...]
    > większości grupowiczom też) i że może co najwyżej oczekiwać wyłącznie takich

    Europejski Fundusz Leasingowy - firma notowana na GPW. Nie byłbym taki
    pewny, z tą większością. ;)

    Flyer