PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Błękitnej Lini TP SA › Re: Praca w Błękitnej Lini TP SA
  • Data: 2004-05-15 14:51:15
    Temat: Re: Praca w Błękitnej Lini TP SA
    Od: "Tomasz Krzyzaniak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.Chciałbym abyście podzielili sie spostrzeżenieami pracy na "Błękitnej
    Lini"
    > w TP SA ,a konkretnniej na wsparciu technicznym ale inne działy też mnie
    > interesują. Niedługo rozpoczne prace na tym stanowisku ,czeka mnie jeszcze
    > szkolenie.

    W blekitnej linii nie pracowalem, ale cos podobnego. Klienci sa rozni,
    czasami dzien sie zaczyna ze ktos Cie objedzie od h k i takich tam. Przez
    tel sa po prostu odwazni. Jak jestes "wygadany" to dasz sobie rade a jak sie
    nie osobiscie podchodzil do tego co Ci bluzgaja - wytrzymasz :) Podstawa to
    sie nie dac! Ogolnie praca nie za ciekawa, ale czasami ubaw po pachy. Te
    wszystkie mp3 krazace po sieci - Lebiedz, tele2... czasami sie trafiaja
    takie kwiatki :)

    powodzenia!
    Tomek