PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca tylko za ubezpieczenie spoleczne (bez pensji) › Re: Praca tylko za ubezpieczenie spoleczne (bez pensji)
    From: web <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca tylko za ubezpieczenie spoleczne (bez pensji)
    Date: Fri, 8 Aug 2003 12:14:09 +0200

    In article <bgvrel$euh$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, j...@p...onet.pl
    says...

    > Szczegolnie takie na stanowisku podaj- przynieś- pozamiataj. Niewątpliwie
    > praca na stanowisku magazyniera czy pani sprzatającej wzbogaci niesamowicie
    > CV kazdego studenta....A o pracy tego typu dziewczyna pisała....
    > Jezeli się juz takie prace wykonuje to dla pieniedzy a nie za darmo dla
    > dodatkowego punktu w CV

    Moja wypowiedz dotyczy zderzenia oczekiwan osob po studiach wraz z
    otaczajaca polska rzeczywistoscia. Za prace powinno byc oczywiscie
    wynagrodzenie. Ale obecnie wielu studentow ma zbyt wygorowane wymagania
    w tej kwestii. Nie maja zadnego doswiadczenia, a to, czego niektorzy sie
    nauczyli na studiach jest czasem malo przydatne podczas wykonywania
    konkretnych zadan.

    Co do pracy w magazynie, to rzeczywiscie nie wzbogaci ona CV studenta,
    jesli byla to praca w branzy, z ktora nie ma nic wspolnego.

    Ale czasem warto zaczynac prace w firmie specjalizujacej sie w danej
    branzy niekoniecznie od pracy na stanowisku, na ktorym chce sie
    pracowac. Mozna zaczynac od pracy na nizszym szczeblu i w miare
    wykazywania sie swoimi umiejetnosciami awansowac w gore. Mowie
    oczywiscie o pracy platnej, a nie za darmo.

    A co do opisywanej sytuacji pracy za darmo - to osoba chyba sama potrafi
    zdecydowac, co dla niej najlepsze. Jesli stwierdza, ze jej to nie
    odpowiada, to niech szuka czego innego. Zastanawianie sie, czy
    pracodawca tak mogl, czy nie mogl, co by bylo, a czego by nie bylo, jest
    tylko jedna wielka strata czasu, ktory mozna przeznaczyc na poszukanie
    lepszego zajecia.