PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca sezonowa-zbiór owoców w Polsce › Re: Praca sezonowa-zbiór owoców w Polsce
    From: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca sezonowa-zbiór owoców w Polsce
    Date: Tue, 13 Sep 2005 20:05:45 +0200

    > Praca na około 2 miesiące,
    > zakwaterowanie plus pełne wyżywienie(3 posiłki dziennie, siedem dni w
    > tygodniu jeśli pracownik pracuje 6 dni w tygodniu, jeśli 5, to weekendy
    > musi opuścić zakwaterowanie)
    > 10 godzin dziennie pracy(5 lub 6 dni w tygodniu)
    > stawka na ręke 30 PLN
    > Po przepracowaniu minimum 10 dni obligatoryjna premia- minimum +8 PLN do
    > 15PLn na każdy dzień
    > praktycznie istnieje możliwość dowolnej liczby nadgodzin po 4 PLN/h na
    ręke

    W okolicach Grójca stawki 30-40 zł z wyżywieniem (dla męzczyz przeważnie
    wyższe dla kobiet niższe ze względu na dźwiganie) o premiach nie słyszałem
    praca zawsze 6 dni w tygodniu w zależności do kogo się trafi w dni wolne
    odpracy wyżywienie ale słyszałem o takich co nie dają. praca w deszcz
    (zależy od gospodarza słyszałem o takim co siedział w kabinie w czasie
    deszczu a pracownicy rwali jabłka)

    Pozdrawiam (należący do grupy lepiej traktujących prac sezonowych ale
    niestety nie mogącym sobie pozwolić na rozpieszczanie warunkami finansowymi)

    ps.ciężko o dobrego oprac sez. aby nie pił, starał się pracować równym
    tempem (nie powolnym :-) i który wróci po niedzieli i to zdolny do pracy
    :-). I przepraszam miastowych :-) rzadko nadają się do pracy fizycznej choć
    potrafią się przystosować. jeszcze raz pozdrawiam