PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przy laserze i odlewaniu żywic › Re: Praca przy laserze i odlewaniu żywic
    From: "darnok" <d...@a...spam.ch>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca przy laserze i odlewaniu żywic
    Date: Tue, 24 Apr 2007 11:04:12 +0200

    In news:6ba9.00000020.462d9a43@newsgate.onet.pl, *Ciekawy* wrote:

    > W tym sek. Ale jak ja zmierzyc/okreslic? Na materialach poddawanych
    > obrobce nie ma informacji o zwiazkach chemicznych wydzielanych
    > podczas ciecia laserem. A odlewanie z zywic tez jest zagadka,
    > poniewaz nie wiadomo jakie reakcje chemiczne zachodza podczas
    > mieszania z wypelniaczem i utwardzania i co wydziela sie wtedy do
    > atmosfery.

    Co to znaczy nie wiadomo?
    Wiadomo tylko widac nikomu z was (W tym pracodawcy) nie chcialo sie tego
    ustalic. Firmy ktore sprzedaja wam odczynniki (zywice) powinny miec karty
    szkodliwosci produkow. Do tego ktos kto zajmuje sie BHP dla firmy powinien
    okresli dla danego stanowiska pracy czynniki szkodliwe.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."