PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przy komputerze

  • 1. Data: 2002-05-27 12:15:05
    Temat: Praca przy komputerze
    Od: "Conan" <c...@m...softax.com.pl>

    Jak to jest z pracą przy komputerze?
    Chodzi mi o czas pracy, bo czytałem kiedyś, że jest to 7 godzin z przerwą,
    ale w przepisach wyczytałem tylko o rzerwach (nic na temat krótszej pracy).
    Z góry dzięki. Pzdr, Conan

  • 2. Data: 2002-05-27 13:00:57
    Temat: Re: Praca przy komputerze
    Od: "Chris" <c...@g...de>

    "Conan" <c...@m...softax.com.pl> schrieb im Newsbeitrag
    ..
    > Jak to jest z prac? przy komputerze?
    > Chodzi mi o czas pracy, bo czyta?em kiedy?, ?e jest to 7 godzin z przerw?,
    > ale w przepisach wyczyta?em tylko o rzerwach (nic na temat krótszej
    pracy).
    > Z góry dzi?ki. Pzdr, Conan

    Przepisy sobie a zycie sobie. Zazwyczaj uslyszysz ze robota ma byc zrobiona
    w jakims tam terminie. Albo zdazysz, albo Cie wywala, moze wynegocjujesz
    lepszy termin. Jak bedziesz mial fart to posiedzisz 8h przed kompem jak nie
    i moze 14h. Pociesze Cie jednak, ze od nowych monitorow wzrok sie
    raczej nie psuje, natomiast moze Ci sie popsuc od czytania ogloszen w
    Wyborczej, jak zrobisz z tego problem i Cie wywala...

    pozdrawiam,
    Chris

  • 3. Data: 2002-05-27 13:40:30
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@g...de> napisał w wiadomości
    > Pociesze Cie jednak, ze od nowych monitorow wzrok sie
    > raczej nie psuje, natomiast moze Ci sie popsuc od czytania ogloszen
    > Wyborczej, jak zrobisz z tego problem i Cie wywala...

    Kolega ma na myśli monitory LCD, w klasycznych prawie nic się nie
    zmieniło.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 4. Data: 2002-05-27 13:59:31
    Od: "Conan" <c...@m...softax.com.pl>

    Dzieki za rade, ale JA JESTEM ODPOWOWIEDZIALNY za przestrzeganie BHP w
    firmie i szef mnie obciazy kara jak cos bedzie nie tak. Dodam, ze przepisami
    zaczal sie niedawno przejmowac (wspólnik z zagranicy

  • 5. Data: 2002-05-27 13:59:39
    Od: "Andrzej Bochniak" <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Conan" <c...@m...softax.com.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Jak to jest z pracą przy komputerze?
    > Chodzi mi o czas pracy, bo czytałem kiedyś, że jest to 7 godzin z przerwą,

    W pewnej instytucji pracuje przy komputerze pani, ktora zazyczyla sobie aby
    na wspolne robienie czegokolwiek (szkolenie, nowe wersje itp.)
    przychodzic w godz. 9-11, bo do 9 to ona sie przygotowywuje psychicznie a po
    11 to odpoczywa od tego cholernego komputera.

    Wiec te 7 godzin w twoim przypadku to straszny wyzysk i kapitalizm, no chyba
    za przerwa liczy kilka godz.

  • 6. Data: 2002-05-27 14:26:56
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Dzieki za rade, ale JA JESTEM ODPOWOWIEDZIALNY za przestrzeganie BHP w
    > firmie i szef mnie obciazy kara jak cos bedzie nie tak. Dodam, ze przepisami
    > zaczal sie niedawno przejmowac (wspólnik z zagranicy

    Jesli w przepisach jest 8 godzin...to 8...raczej z eskroceniem czasu sie nie
    spotkalem nigdzie. Gdzies na grupie byl juz taki watek. Przy czym tam
    zaznaczano, ze przerwy to przerwy...ale od komputera...czyli np 45 minut
    pisania...i 15 min zeby dokumenty rozsortowac, powpinac itp

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-05-27 14:39:10
    Od: "Conan" <c...@m...softax.com.pl>

    Dzięki to chciałem wiedzieć. Pozdrawiam, Conan

  • 8. Data: 2002-05-27 14:52:29
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    > Kolega ma na myśli monitory LCD, w klasycznych prawie nic się nie
    > zmieniło.

    Zmienilo zmienilo, praktycznie monitor z odswiezaniem powyzej 80Hz jest w
    pelni
    bezpieczny dla wzroku(oczywiscie praca przy takiej rozdzielczosci) no i
    oczywiscie duze
    czcionki panowie i panie.

    Pozdr