PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet!!!

  • 1. Data: 2004-08-18 21:27:25
    Temat: Praca przez internet!!!
    Od: "goli_maciej" <g...@w...pl>

    Jeśli chcesz aby internet na tobie zarabiał zapisz sie do firm e-mailowych.
    Gwarantowane wypłaty!!! Firmy sprawdzone gorące polecam.

    PL firmy:
    http://www.centrumreklamy.com/index.php?refid=16552
    http://bankmacieja.com/pages/index.php?refid=golimac
    iej
    http://imperiumreklamy.com/pages/index.php?refid=gol
    imaciej

    Inne:
    http://www.StormOfCash.com/index.php?ref=goli_maciej
    http://www.virginiaisforclickers.us/pages/index.php?
    refid=golimaciej
    http://www.coralcash.com/pages/index.php?refid=golim
    aciej
    http://www.getor-mails.com/pages/index.php?refid=gol
    imaciej

  • 2. Data: 2004-08-18 21:37:08
    Temat: Re: Praca przez internet!!!
    Od: MariuszR <mariuszr.post@pl>

    > Jeśli chcesz aby internet na tobie zarabiał ...

    A jak już na mnie zarobi to co ten Internet zrobi z tymi pieniędzmi?:)

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: mariuszr.post@pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |

  • 3. Data: 2004-08-19 17:06:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "goli_maciej" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    Zdajesz sobie sprawe z tego ze jestes za glupi nawet na to, zeby wlaczac
    komputer? No chyba ze ci mamusia wlacza i wtedy sprawa jest jasna.

    Czytac nie umiesz, bo wszystkie po kolei serwisy pisza, ze kasuja konta za
    spam, ktory byles uprzejmy uczywnic. Jako ze nie umiesz czytac - myslec
    pewnie tez nie potrafisz. Pomoge:

    Ilosc Uczestnikow: 2,006
    Suma wyplat i wydatkow: 16.61

    Ilosc Uczestnikow: 3,768
    Suma wyplat i wydatkow: 4,243.73

    TOTAL MEMBERS 4,285
    TOTAL PAYOUTS 277.11

    Total members: 2,258
    Total Payouts 507.85

    Active Members: 17132 Total Paid: $1106.1

    Jakby nie patrzec rekord to nieco powyzej zlotowki na zarejestrowanego
    jelenia. Najlepsi sa ci, ktorzy wyplacili 16.61, majac w regulaminie, ze od
    15 PLN wyplacaja jeleniom, ktorzy wczesniej zaplaca 180.

    Te serwisy zyja glownie z tego, ze pod dowolnym pretekstem blokuja konta
    swoich jeleni. Jak sie tylko dowiedza, ze jelen lamie regulamin. O tobie
    raczej juz wiedza.

    Jestem przekonany ze wiecej zarobisz pozywajac do sadu rodzicow. Za to ze ci
    pozwalaja siedziec przy wlaczonym komputerze.

    szomiz
    --
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P