PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
  • Data: 2007-06-05 10:17:18
    Temat: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Abodzioa" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f43csj$9lo$1@news.onet.pl...

> [...]
    > społeczność, gdzie każdy każdemu pomaga jak tylko może i potrafi.
    > Chociażby np: Open Office - niedawno miałem przypadek że szablon wykonany
    > w Excel'u był najprawdopodobniej wykonany błędnie (coś było pokopane z
    > ustawieniami komórki i formatowaniem) - przywrócenie domyślnego
    > formatowania nic nie dawało - otworzyłem plik w Open Office 2.2 - kazałem
    > sformatować komórkę tak jak być powinna i zrobił to bez najmniejszego
    > problemu. Nie wspomnę o tym że jeszcze zrobiłem eksport do PDF i wtedy już
    > nie była absolutnie żadnego problemu. :)

    Poki co probujesz udowodnic (na razie sobie, ale za chwile rowniez innym),
    ze szef jest zacofany, organiczony i glupi. To bardzo skuteczny sposob na
    osiagniecie awansu zawodowego poprzez zmiane pracodawcy.

    A wogole, to lepsze jest wogiem dobrego.

    > Prawdopodobnie część osób mnie tutaj zaraz wyklnie że tak zachwalam
    > oprogramowanie OpenSource - ale moje zdanie jest takie że to ono ma
    > największe szanse podbić rynek a przede wszystkim - jest robione przez
    > ogromną rzeszę zwolenników i wolontariuszy ;)

    Masz inne zdani - zaloz firme i pracuj z zespolem (lacznie z paniami z
    ksiegowosci :-P) na czym ci sie zywnie podoba.

    sz.