PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie › Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    From: glosnetu <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca, pracodawca a używane oprogramowanie
    Date: Tue, 05 Jun 2007 02:14:52 -0700

    On 5 Cze, 10:53, Abodzioa <a...@p...onet.pl> wrote:

    > No cóż - istota problemu jest dla mnie jak najbardziej jasna. Ja mówię
    > także jeszcze o jednym problemie - mój szef prowadzi politykę
    > bezpieczeństwa w firmie - w związku z tym ja proponuję rozwiązanie które
    > uważam na lepsze, sprawdzone i przede wszystkim bezpieczniejsze niż
    > jego. Pytanie więc jest drugie - dlaczego wiedząc iż programy typu IE
    > czy Outlook które są bardziej narażone na ataki są używane (wiem że
    > niestety monopol ma Microsoft i tego na razie się nie zmieni... :( )
    > świadomie po prostu się "wystawia"...

> [...]

    a to juz inna sprawa. Ale poki to Twoj szef jest odpowiedzialny za
    polityke bezp, to wszystko bedzie robione wg jego ustalen. A jesli ma
    "twardy leb", to bedzie jak bedzie. Po mojemu - chcesz sie rozwijac i
    nie meczyc w pracy? Zmien prace. To, przy okazji, najlatwiejszy sposob
    na znaczaca podwyzke. I nie baw sie w "zbawianie swiata". Nie warto,
    szkoda wysilku.

    --

    Pozdrawiam,

    glos