PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca poza miejscem zamieszkania › Re: Praca poza miejscem zamieszkania
  • Data: 2003-06-21 10:20:24
    Temat: Re: Praca poza miejscem zamieszkania
    Od: MichaL <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdy wysyłam ofertę do Wrocławia to jest o tym informacja w LM
    > ponieważ jest powiązana z treścią samego LM i dobrze się z nim splata.
    > Jesli wysyłam do Warszawy to tylko w CV.

    Ja tez wlsnie tak mysle.Chociaz bywa i tak, ze co niektorzy LM w ogole nie
    czytaja, wtedy lepiej to co najwazniejsze umiescic w CV, tylko trzeba by
    to jakos ladnie wkomponowac.
    Np, po "Zainteresowania" umiescic "Dodatkowe informacje" i tam o tym
    napisac, mozna by ew. jeszcze o wojsku wspomniec, jezeli ma sie to
    uregulowane rzecz jasna.

    pozdrawiam
    m.