PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po znajomości...BZDURA !!!! › Re: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
  • Data: 2002-11-28 17:51:50
    Temat: Re: Praca po znajomości...BZDURA !!!!
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze zgodzilbym sie pracowac za mniejesza kase albo nawet za 760 - to zalezy
    > od sytuacji, jednak sa tacy pracodawcy [sam sie zetknalem] ze sami uwazaja
    > ze taki delikwent jest za dobrze wyksztalcony i zatrudnienie go powodowalo
    > by ich niesmak i wyzuty.

    Chyba, że ma obywatelstwo WNP, wtedy do mieszania betonu gość z
    doktoratem jest OK, jest to nawet na czasie zatrudnić takiego czasem.

    > Ale racjonalnie myslacy pracodawca pomysli: po co mi czlowiek ktory pomimo
    > ze chce pracowac za minimalna pensje lub za tyle ile moge mu oferowac; nawet
    > jesli bedzie sie swiatnie spisywal i bedzie dobrym pracownikiem zwinie sie
    > jesli tylko znajdzie lepsza posade;

    W niektórych firmach bywa też tak, że zakres kompetencji pracownika
    dalece przekracza potrzeby biznesu i istnieje obawa, że po kilku
    miesiącach "nowy" przejmie interes w całości, bo dobrze kuma.
    (...)
    > Wierze ze sa jeszcze procodawcy ktorzy szanuja ludzi ale i
    > oni musza poddac sie prawom ekonomi [pewnie z bule serca]

    Prawa ekonomii nie wymagają eliminacji szacunku z relacji
    pracodawca-pracownik. Szacunek jest tym, co można dać darmo.

    Pzdr: Dogbert