PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po szkole prywatnej › Re: Praca po szkole prywatnej
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po szkole prywatnej
    Date: Thu, 16 Mar 2006 01:50:02 +0100

    mgl napisal:

    >Polsce.
    >
    >Myślę, że wszyscy o tym wiemy, chodzi raczej o fakt, że gdy ktoś zaczyna

    Maciek sie pytal tak, jakby nie wiedzial. To nie jego dziedzina, HRowiec-
    psycholog ma prawo nie byc zorientowany w tym, jak dziala ksiegowosc w
    dzisiejszym dziwnym swiecie :)

    >Ale ta Irlandia mnie zaciekawiła, w kontekście rynku IT właśnie. Znam
    >kilka dużych firm, które nie mają tam oddziałów - "fabryki" w UK, USA,
    >Francji, Belgii czy Szwecji spokojnie im wystarczają. Na ile atrakcyjna
    >jest Irlandia? To rzeczywiście jakis większy podatkowy hype? Mogłabyś
    >napisać w wolnej chwili coś więcej?

    Powiedzial mi to w UK Irlandczyk (nie z branzy IT) - ze gospodarcze
    podniesienie sie Irlandii po okresie zastoju wsrod swoich powodow mialo tez
    polityke podatkowa, ktora czynila atrakcyjnym transfer zyskow do tego kraju -
    i dochody budzetu byly wieksze niz by wynikalo rzeczywistej ilosci biznesu w
    Irlandii. Powiedzial, uwierzylam mu, nie sprawdzalam tego nigdzie, wiec raczej
    nie jestem w stanie napisac "cos wiecej". Pogoogluje moze w wolnej chwili.

    ><priv>
    >I dobrze Cię znowu tutaj widzieć. Mam nadzieję, że przez tamten miesiąc
    >złapałeś trochę oddechu oprócz fuchy w UK ;) i że już niedługo zaczniesz
    >co jakiś czas pisać, jak wygląda życie po drugiej stronie globu :)
    ></priv>

    Dziekuje za mile slowa :) Czekam, az mi rodzina w Polsce odnajdzie na kompie
    haslo do mojego bloga :D. A uaktywnie sie netowo bardziej po przeprowadzce, za
    nieco ponad tydzien i zrobie jakas strone z galeriami, bo przyroda jest tu
    piekna.
    W ogole to przepraszam Ciebie i Vertreta, ze mi sie przed wyjazdem nie udalo z
    Wami spotkac. Zaluje tego, ale malo kiedy mialam tak malo czasu, jak
    bezposrednio przed wyjazdem.

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl