PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po elektrotechnice › Re: Praca po elektrotechnice
    From: "Ernest" <e...@k...sowilo.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca po elektrotechnice
    Date: Sat, 23 Jul 2005 12:13:06 +0200

    Jestem technikiem elektrykie ukończyłem 5-cio letnie technikum i znalazłem
    pracę w duńskiej firmie w Polsce, firma duża konkretna, młoda kadra, swietna
    organizacja, najwyższa jakośc, może zarobki nie sa imponujące ale nabiera
    się dużo praktyki co jest w tej branży najważniejsze. Wszystkie projekty i
    dokumentacje są w języku angielskim (technicznym) Jedno jest pewne jak
    bedziesz dobry chetnie Cie wezmą, ale angilski trzeba znać inaczej ani rusz.