PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca państwowa czy prywatna - rozważania

  • 71. Data: 2009-03-20 11:59:07
    Temat: Re: Praca państwowa czy prywatna - rozważania
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
    news:gpvvr4$fm7

    > I są na tę okoliczność odpowiednie rozwiązania, właśnie systemowe.
    > To są zbyt ważne sprawy, żeby pozostawić je samym sobie na zasadzie
    > "dobrzy ludzie pomogą".
    > Tak cywilizowane społeczeństwo nie postępuje.

    Nie może być - zgadzam się z Jotte co to joty ;-)

  • 72. Data: 2009-03-20 12:31:11
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 20, 12:57 pm, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > W czym państwo jest niby lepsze od firmy?
    > ---
    > Reprezentuje więcel ludzi

    Po pierwsze: niekoniecznie prawda. Największa firma na świecie
    zatrudnia ponad 2 miliony ludzi. Mniejszych państw jest całkiem mnogo.
    Po drugie: jakie to ma znaczenie? Ilość rzadko przekłada się na
    jakość.

    --
    mihau

  • 73. Data: 2009-03-20 12:32:27
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 20, 12:37 pm, "Noe Bat" <n...@o...pl> wrote:

    > Pozostaje znaleźć kraj, gdzie nie ma podobnych do Jotte

    Ostatnio to chyba najlepiej w Chile. Pinochet rozwiązał w dużej mierze
    problem jottyzmu, a system emerytalny jest prywatny.

    --
    mihau

  • 74. Data: 2009-03-20 12:33:59
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 20, 12:56 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Nie ta kolejność.
    > Najpierw ty odpowiadasz, bo ja pierwszy zapytałem.

    Nie mnie pytałeś. W głowie ci się już miesza.

    --
    mihau

  • 75. Data: 2009-03-20 12:41:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Ostatnio to chyba najlepiej w Chile. Pinochet rozwiązał w dużej mierze
    > problem jottyzmu, a system emerytalny jest prywatny.

    Warto poczytać trochę o idolu niejakiego mihaua:
    http://wyborcza.pl/1,76842,3783611.html
    http://wyborcza.pl/8,75402,3784511.html

    I już wiemy co wart mihau.

    --
    Jotte

  • 76. Data: 2009-03-20 14:45:12
    Od: "A...@p...nospam.pl" <a...@p...onet.pl>

    > W wiadomości
    b.googlegroups.com

    > Warto poczytać trochę o idolu niejakiego mihaua:
> [...]

    I juz wiemy kto tak zaciekle broni komunistow. Nic dziwnego jesli swoje
    wiadomosci czerpie z Gazety Wyborczej, to sam juz nie potrafi prawidlowo
    wyciagac wnioskow.

    Antykomuch

  • 77. Data: 2009-03-20 14:48:35
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 20, 1:41 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Warto poczytać trochę o idolu niejakiego mihaua

    Uważasz, że rozwiązywanie jottyzmu wystarczy, by ktoś został moim
    idolem? To chyba jakiś przerost ego.

    --
    mihau

  • 78. Data: 2009-03-20 15:00:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4fa5.00000105.49c3abf8@newsgate.onet.pl
    A...@p...nospam.pl <a...@p...onet.pl>
    pisze:

    > I juz wiemy kto tak zaciekle broni komunistow.
    No kto?

    > Nic dziwnego jesli swoje wiadomosci czerpie z Gazety Wyborczej, to sam juz
    > nie potrafi prawidlowo
    > wyciagac wnioskow.
    A skąd ty czerpiesz i dlaczego uważasz, że w ogóle masz jakiekolwiek
    wnioski?

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2009-03-20 15:04:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    m.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Uważasz, że rozwiązywanie jottyzmu wystarczy, by ktoś został moim
    > idolem? To chyba jakiś przerost ego.
    Nie chce mi się na głupie gadki odpowiadać.
    Jedź do Chile.

    --
    Jotte

  • 80. Data: 2009-03-20 16:47:53