PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca oferowana nie żyje?

  • 1. Data: 2007-11-14 17:13:19
    Temat: Praca oferowana nie żyje?
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    Cześć,

    ktoś co wie nt. tej grupy? Ogłoszenia pojawiają się rzadko i jest ich
    niewiele, czy to kryzys grupy czy rynku pracy w Polsce?

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 2. Data: 2007-11-14 18:12:10
    Temat: Re: Praca oferowana nie żyje?
    Od: Michał <z...@g...pl>

    On śro, 2007-11-14 at 18:13 +0100, camel wrote:
    > ktoś co wie nt. tej grupy? Ogłoszenia pojawiają się rzadko i jest ich
    > niewiele, czy to kryzys grupy czy rynku pracy w Polsce?

    Rzadko to mało powiedziane, ostatni post jest z 2007-10-29.
    Może moderator poszedł na urlop?

    --
    Michał

  • 3. Data: 2007-11-15 00:09:15
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Wed, 14 Nov 2007 19:12:10 +0100, Michał napisał(a):

    > Rzadko to mało powiedziane, ostatni post jest z 2007-10-29.
    > Może moderator poszedł na urlop?

    albo wyjechal do Irlandii ;)

  • 4. Data: 2007-11-15 00:20:27
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-11-15 01:09, the_foe pisze:

    > albo wyjechal do Irlandii ;)

    Ale w Irlandii ponoć też Internet już mają :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 5. Data: 2007-11-15 01:43:30
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <473b243f$0$23012$f69f905@mamut2.aster.pl>
    camel <g...@f...gotdns.com> m.in. napisał(a)::

    > ktoś co wie nt. tej grupy? Ogłoszenia pojawiają się rzadko i jest ich
    > niewiele, czy to kryzys grupy czy rynku pracy w Polsce?

    kryzys usenetu w dobie forumów :P "Dzieci Neostrady" wolą kolorowe
    stronki :P

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 6. Data: 2007-11-15 06:40:05
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    Rzadko to mało powiedziane, ostatni post jest z 2007-10-29.
    Może moderator poszedł na urlop?

    Drzewiej, gdy moderator chadzał na urlop, grupa była w tym czasie
    niemoderowana

    --
    Jackare

  • 7. Data: 2007-11-15 18:47:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    > Rzadko to mało powiedziane, ostatni post jest z 2007-10-29.
    > Może moderator poszedł na urlop?

    może trzeba założyć grupę nie moderowaną ?
    Owszem bałaganu trochę będzie, ale zawsze to lepsza aktualność.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa/Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net

  • 8. Data: 2007-11-15 19:23:04
    Od: Michał <z...@g...pl>

    On czw, 2007-11-15 at 19:47 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > może trzeba założyć grupę nie moderowaną ?
    > Owszem bałaganu trochę będzie, ale zawsze to lepsza aktualność.

    patrz: alt.pl.praca.oferowana i owszem, bałagan jest ;-)

    --
    Michał

  • 9. Data: 2007-11-16 06:30:05
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > patrz: alt.pl.praca.oferowana i owszem, bałagan jest ;-)

    No i bardzo dobrze, przynajmniej widać, który z pracodawców jest na tyle
    otwarty, żeby się chociaż ustosunkować do, czasem wcale nie głupich
    wypowiedzi, na temat oferty pracy. Taka formuła jest dużo lepsza od
    moderowanej p.p.o.