PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca "na czarno" a CV › Re: Praca "na czarno" a CV
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca "na czarno" a CV
    Date: Mon, 6 Oct 2003 18:49:18 +0200

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun> napisał w
    wiadomości news:m2n0cf2u9e.fsf@pierdol.ninka.net...

    > niby tak, ale na ogol praca w biurze w usa jest zorganizowana zupelnie
    > inaczej niz w Polsce.
    >
    > nie widac tam raczej ukladow typu sekretarka robi zarazem za sluzaca,
    > ze ktos na kogos gebe wydziera czy wtraca sie w prywatne sprawy.
    > nie do pomyslenia jest poklepywanie po tylku czy robienie jakichs
    > sprosnych uwag ewentualnie glupich dowcipow.
    >
    > ogolnie rzecz biorac kultura pracy jest zupelnie inna i sposob
    > odnoszenia sie do ludzi.
    > zorganizowane tez wszystko jest znacznie sprawniej na ogol.

    No to tym bardziej nie mozna mnozyc jego (wartości) doświadczenia x3, lecz
    powinno się podzielić przez 3. Przyjdzie taki koleś z mikroklimatu, wejdzie
    do dzungli, czarne chmury nad głową się zrobią i biedaczek wysiądzie, bo nie
    bedzie wiedział jak sie zachować. I nie przesadzajmy , praca biurowa nie
    jest az tak skomplikowana, zebysmy byli az tak w tyle jak z elektroniką do
    Japończyków czy z motoryzacją do Niemców.
    p.s. I wcale nie jest tak zle z tym molestowaniem itd...Nawet nie wiem czy
    nie jest gorzej, bo oprócz firm budzetowych, nowe które powstały (czy
    przyjechały) stosują wspólczesny zachodni model niewolnictwa.
    Sławek