PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca "na czarno" a CV › Re: Praca "na czarno" a CV
    From: "Sławek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca "na czarno" a CV
    Date: Mon, 6 Oct 2003 18:39:55 +0200

    Użytkownik "Kyniu" <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:fv31ov0s6qjfvmcvv5r48u8hp2rjustqnr@4ax.com...

    > Inny kraj - inne tradycje i metody pracy, sposoby zarzadzania, ....
    > Inni ludzie - inna kultura, mentalnosc, .....
    Inne tradycje , kultura, mentalność tzn czyja? Żółtych, czerwonych, białych,
    czy czarnych.?? Inna to oznacza 2 albo 3 razy lepsza??? A w którym
    miejscu??? No chyba ze najwyższa produkcja CO2 i freonu na świecie,to dla
    ciebie coś ekstara. Wysyłanie faksu z florydy nie czyni 3 razy lepszego
    pracownika od tego co robi to na Mazowszu. Nie trzeba tu zadnej wyjątkowej
    inteligencji, wystarczy wybrac numer i nacisnąć "start".

    > Zreszta co ja bede pisal. Nie rozumiesz to szkoda. Wyjedziesz popracowac
    za
    > granice to zrozumiesz.
    Właśnie
    Sławek