PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na Shell'u › Re: Praca na Shell'u
  • Data: 2002-11-27 17:14:05
    Temat: Re: Praca na Shell'u
    Od: "rafal" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam maly problem moja siostra pracuje na stacji Shell'a i niestety
    ......[ciach]

    no i jest pytanie walczyć z pracodawcą czy odejść .
    Jescze nie słyszałem aby ktoś coś wskurał w tej sytuacji ,
    należy sprawdzić w umowie w jakiej kowcie ma odpowiedzialność materialną i
    czy nie podpisywała np . weksla
    i jaki jest zakres odpowiedzialności materialnej .

    Powoli dochodzi do pranoii ==> Sprzedawca odpowiada za zużycie energii
    elektrycznej ,??
    a sprzątaczka za błedne księgowania środków trwałych; niematerialnych
    wartosci prawnych zakupionych za granicą ,,,,,

    W tej sytuacji mogę zaproponować poszukiwania nowego pracodawcy.
    A przed odejściem skrupulatne rozliczenie się z pracodawcą (wynagrodzenie ,
    urlopy , fundusz socjalny itp )

    Ciężko jest wygrać nawet z właścicielem hurtowni spożywczej a co dopiero z
    właścicielem licencji za którym stoi koncern międzynarodowy , gdyby ktoś
    wygrał to by musieli przyjąć skruchę i pewnie wypłacać odszkodowania z
    zaległymi odestkami od kwot które bezprawnie pobrali

    rafal