PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca na Shell'u › Re: Praca na Shell'u
  • Data: 2002-11-27 13:31:56
    Temat: Re: Praca na Shell'u
    Od: "TRoTO" <T...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:666c.000007be.3de49984@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Mam maly problem moja siostra pracuje na stacji Shell'a i niestety jest
    > strasznie obciazana finansowo. tzn Srednio zarabia miesiecznie netto 650
    PLN z
> [...]
    > kasie pokrywa ona i jej kolezanki wszelkie ubytki towaru, ktore sa rzekomo
    > rozkradane przez klientow. Jesli sumaryczna wartosc skradzionych towarow
    wynosi
    > np 1000 pl calosc jest dzielona na 9 osob niezaleznie od tego czy ubytek
    > nastapil na jej zmianie czy tez nie. Co wiecej ostatnio zaproponowano jej
    > obciazenia z tytulu zuzycia pradu - jesli np w myjni pali sie swiatlo, a
    nie
    > powinno to ona i jej koleznaki placa za niewlasciwe wykorzystanie energii
    Tak bywa... Ja pracowalem na stacji auto-gaz, mialem 4,30zl/godz ale w
    miesiacu pracowalem 240 godzin, ale za nic nie musialem zwracac, jesli
    chodzi o prad itp. Byly sytuacje ze brakowalo pieniedzy w kasie, lub
    jakiegos towaru to zwracalem, ale jezeli brakowalo gazu to nikt nie zwracal.
    Za swiatlo tez nie kazano nikomu oddawac, chociaz korzystalismy z telewizora
    itp.
    Na tej stacji nie bylo zadnej ochrony itp.

    > Dodam jeszcze , ze przyjmujac sie do pracy podpisywala zobowiazanie
    materialowe
    > i to moze byc problem w egzekwowaniu jej racji.
    No wlasnie, ja tez podpisywalem umowe o odpowiedzialnosci finansowej, ale
    wszystko zalezy od pracodawcy...