PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na Cyprze

  • 1. Data: 2005-03-06 23:20:43
    Temat: Praca na Cyprze
    Od: belek <m...@w...to.interia.pl>

    Witam

    Szukam informacji odnosnie organizacji posredniczacych w znalezieniu
    pracy na Cyprze.

    Bede wdzieczny na wszelkie namiary, opinie czy jakie kolwiek inne
    informacje.

    pozdrawiam

    --
    Belek

  • 2. Data: 2005-03-07 00:10:41
    Temat: Re: Praca na Cyprze
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Szukam informacji odnosnie organizacji posredniczacych w znalezieniu
    > pracy na Cyprze.
    >
    > Bede wdzieczny na wszelkie namiary, opinie czy jakie kolwiek inne
    > informacje.

    Nie wiem, czy ja mam takiego farta, ale po wrzuceniu "Cyprus jobs" do google'a
    wyrzygało mi:

    "Wyniki 1 - 10 spośród około _4,460,000_ dla zapytania cyprus jobs. (Znaleziono
    w 0,26 sek.)".

    Miłej lektury :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2005-03-07 04:19:43
    Od: belek <m...@w...to.interia.pl>

    Jacek wrote:
    > Nie wiem, czy ja mam takiego farta, ale po wrzuceniu "Cyprus jobs" do google'a
    > wyrzygało mi:

    Pewnie masz jakies tajne konszachty z ludzmi od Googla :)

    ale tak na serio. Najcenniejsze sa informacje od ludzi ktorzy korzystali
    z uslug takich firm. Przeczytanie ulotek i reklam nie daje wymiernej
    wiedzy, dlatego pisze na grupe.

    niemniej wielkie dzieki za zainteresowanie

    pozdrawiam

    --
    Belek

  • 4. Data: 2005-03-07 08:01:37
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Pewnie masz jakies tajne konszachty z ludzmi od Googla :)

    Zdemaskowałeś mnie :-)

    > ale tak na serio. Najcenniejsze sa informacje od ludzi ktorzy korzystali
    > z uslug takich firm. Przeczytanie ulotek i reklam nie daje wymiernej
    > wiedzy, dlatego pisze na grupe.

    Zgadzam się z Tobą w zupełności i dlatego w google'u po wyświetleniu wyników z
    WWW zwykle klikam link "Grupy dyskusyjne" na samej górze strony i mam nie tylko
    oficjalne informacje...
    ...co broń Boże nie oznacza, że uważam Twój post za niewłaściwy.

    Powodzenia w szukaniu pracy :-)

    Jacek

  • 5. Data: 2005-03-07 09:31:39
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "belek" <m...@w...to.interia.pl> napisał w
    wiadomości news:d0g34o$em1$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Witam
    >
    > Szukam informacji odnosnie organizacji posredniczacych w znalezieniu
    > pracy na Cyprze.

    Powiatowe urzędy pracy i wojewódzkie urzędy pracy mają oferty pracy za
    granicą, są tam oferty pracy na Cyprze. W powiatowym urzędzie pracy
    widziałam wywieszone w gablotach.

    wa

  • 6. Data: 2005-03-09 16:15:42
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    znajoma byla..
    zalatwiala wyjazd w polsce.. po miesiacu pobytu szukala na miejscu
    innej lepiej platnej pracy bo okazlo sie ze w tej zalatwianej z polski
    to szukaja niewolnikow prawie.. cos tam znalazla - generalnie kokosow
    nie zbila.. siedziala prawie rok - wiecej szczegolow nie znam
    generalnie zalezy jak sie trafi.. jej siostra trafila lepiej a kuzynka
    gorzej.. i wrecz musialy jej dokladac na bilet powrotny

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)