PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego. › Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca i płaca dla programisty (i nie tylko) internetowego.
    Date: Fri, 05 Mar 2004 15:22:16 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Fri, 5 Mar 2004 11:58:56 +0000 (UTC), gdy " Marek"
    <m...@g...pl> napisał:

    >Tak sobie myślę, że informatykowi "z powołania" - a za takiego się uważam -
    >jest potrzebna pewna doza czegoś co można określić jako artyzm.
    >Mimo, że komputer w gruncie rzeczy to przede wszystkim "śróbki", to jednak
    >sama zasada działania i podobieństwo w działaniu do mózgu ludzkiego
    >wymusza w informatykach pewne określone działania i zachowania. Sam często
    >straszyłem komputer, w którym były np. problemy z zainstalowaniem karty
    >sieciowej, że nazajutrz przyjdę z młotkiem lub śrubokrętem wyciągniętym
    >z lodówki :) Można wierzyć lub nie, ale nazajutrz komputer "ze strachu wziął
> [...]

    Słyszałem o administratorze, który jak tylko wchodził do sali, swoja
    obecnością wieszał połowę Windowsów...

    Mnie też zdaje się, że komputery lubią, bo gdy z kolegami włączaliśmy je
    jednocześnie w laboratorium, ten przy którym siedziałem odpalał się
    pierwszy :) Przy zamianie miejsc podobnie :)

    Robert