PracaGrupypl.praca.dyskusje Praca + działalnosc:) › Re: Praca + działalnosc:)
    From: Andrzej <k...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca + działalnosc:)
    Date: Sat, 15 Mar 2008 18:05:32 +0100

    jAN pisze:
    > Witajcie
    > Obecnie pracuje na caly etat 8 godzinny. Jednak charakter mojej pracy
    > jest taki że moge otworzyc działanosc. Obsługuje klientów, chce miec
    > mozliwosc wystawiania faktur vat.
    > Jakie czekaja mnie koszta miesięczne przy takim układzie? Ile
    > miesiecznie teraz sie płaci za ZUS, US, Kasy chorych etc?
    > (to moja 1 działanosc nigdy nie miałem)
    >
    > Pozdrawiam

    Kolego, zorientuj się w UP odnośnie dofinansowań, czy mają kasę, jeśli
    nie, to kiedy będą mieć i przeczekaj w aktualnej formie - jeśli to
    możliwe. Złóż wniosek i dostaniesz 12k zł (duuuuużo lizaków). Oczywiście
    są pewne ale: musisz to wydać tylko na zakup sprzętu, musisz mieć firmę
    minimalnie rok (2?), kasę musisz wydać w ciągu miesiąca, nie może to być
    na zus. Wniosek jest diabelnie prosty do wypełnienia (na kolanie).
    Trzeba odbyć proste szkolenie, zdać prosty test. Ale to ostatnie zależy
    chyba od UP (powiat krotoszyński).

    pzdr.