PracaGrupypl.praca.dyskusje Praca + działalnosc:) › Re: Praca + działalnosc:)
    From: sz <s...@b...no>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca + działalnosc:)
    Date: Sat, 15 Mar 2008 14:38:03 +0100

    Wojciech Bancer wrote:

    > Patrz podkreślone. Moja odpowiedź dotyczyła sytuacji, gdy autor jest
    > zatrudniony na etacie i zarabia powyżej min. krajowej. Wtedy opłacasz
    > TYLKO składki zdrowotne. Mylę się? To proszę podaj mi przepis, a nie
    > pisz mało precyzyjne 'nie pisz bzdur'.

    aaaaa jezeli bedzie dalej pracowac na etacie to przepraszam cie za
    posadzenie o pisanie bzdur!
    zalozylem ze on rezygnuje z etatu bo bardziej oplaca dzialalnosc.

    ale chyba mylisz sie piszac ze nie mialby ulgowego zusu robiac to samo
    co na etacie - wykluczenie ulgi dotyczy sytuacji gdyby swiadczyl usluge
    dawnemu pracodawcy a mi wyglada ze on chcialby raczej swiadczyc uslugi
    tym samym klientom ktorych teraz obsluguje etatowo ale juz bez
    posrednictwa obecnego pracodawcy.