PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dodatkowa (umowa zlecenie, o dzieło...) - pytanie › Re: Praca dodatkowa (umowa zlecenie, o dzieło...) - pytanie
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dodatkowa (umowa zlecenie, o dzieło...) - pytanie
    Date: Wed, 11 Feb 2004 13:53:09 +0100

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c0d5mj$igj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak
    >
    > Ale nie sa to duze pieniadze (albo zadne - mBank jest wciaz bezplatny:)),

    Niestety chyba nia ma w Polsce banku, który oferowałby całkowicie
    beprowizyjne rachunki dla klientów korporacyjnych. mBank niestety nie
    odbiega tutaj od normy.

    > poza tym do kosztow mozna tez doliczyc telefon, czynsz, benzyne i wiele
    > innych rzeczy. A biorac pod uwage to, ze polikwidowano przydatne ulgi
    > podatkowe, to DG sie bardziej oplaca. Poza tym wlasna dzialalnosc daje
    > wieksze mozliwosci w pozyskiwaniu klientow - chociaz to akurat moze
    zalezec
    > od branzy i rodzaju DG.

    Z drugiej strony nie należy zapominać o comiesięcznych kontaktach z US
    (deklaracjach VAT). O wiecznym strachu przed UKS-em. Poza tym koszty
    założenia firmy do niskich też nie należą. Powtarzam jeszcze raz: jeśli
    autor wątku nie zamierza zostać drugim Computerlandem czy Prokomem założenie
    DG jest raczej bezsensowne zwłaszcza, że dla ewentualnego zleceniodawcy jest
    to raczej bez różnicy, zwłaszcza w tej branży.
    yamma