PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla informatyków w Szwajcarii › Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    From: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca dla informatyków w Szwajcarii
    Date: Thu, 29 Mar 2007 23:46:00 +0000 (UTC)

    Leszek Andzel <l...@p...onet.pl> wrote:

    > Z tego co widze, to co czlowiek to inny punkt widzenia :)

    Dopiero to odkryłeś??? :-)

    > Nie mam zamiaru szukac roznic, ale najwyrazniej ja mowie o doswiadczeniu
    > programisty z kantonu Fribourg, a Ty jestes adminem w kantonie Zurych. To co

    Stąd też już w pierwszej wiadomości napisałem że są to subiektywne
    komentarze, dotyczące mojego punktu widzenia :-)

    > ja pisze o sytuacji w Zurychu jest mniej wiecej tak samo teoretyczne jak
    > twoja wiedza na temat francuskojezycnej czesci Szwajcarii (gdzie zarobki sa
    > nizsze, podatki wyzsze, oplaty za mieszkania nizsze, etc).

    Dokładnie tak. Nic nie wiem o Fribourgu i na razie nie potrzebuję wiedzieć.
    Dlatego odniosłem się tylko do tych części wywiadu, do których mogłem coś
    dodać/sprostować :-)

    > Generalnie celem wywiadu bylo rzucenie swiatla (pomimo, ze subiektywnego, to
    > jednak przynajmniej w czesci prawdziwego) na sytuacje w Szwajcarii - a jest
    > to temat popularny. Moze Krzysiek uwzgledni w jakis sposob twoje uwagi i
    > dopisze cos na stronie.

    Myślę, że nie trzeba. Istnieje już jedno (imho całkiem dobre) źródło
    informacji na ten temat, także z różnorodnymi opiniami.
    Gdzie Cię notabene zapraszam.
    Ogólny temat całkiem dobry, dlatego napisałem żebyś nie traktował uwag
    negatywnie.

    > Pozdrawiam z Fribourga. Jutro pierwszy kurs z gratami do Basel

    Powodzenia w NOVym miejscu pracy :-)

    --
    Przemysław Maciuszko