PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca czy wyzysk? Lamanie praw czy nie? › Re: Praca czy wyzysk? Lamanie praw czy nie?
    From: "Jacek R. Gruszczynski" <usuntojacek_roch@USUN_TOinteria.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca czy wyzysk? Lamanie praw czy nie?
    Date: Wed, 15 Dec 2004 09:07:38 +0100

    Witam,

    Nie znam sie na kodeksie pracy i innych przepisach, ale pozwole sobie
    odpowiedziec na Twoje pytanie zawarte w temacie postu.

    To wyzysk i sk**wysynstwo. Za takie pieniadze Twoja malzonka moim zdaniem
    powinna pracowac o polowe mniej, a i tak wtedy zarobki bylyby skandalicznie
    niskie.

    Wiem, ze realia sa inne. Ze bezrobocie, ze nie wszedzie jest praca itp. Ale
    zycie za takie pieniadze to nic innego jak wegetacja. Uwazam, ze na start
    placa 1.500 zlotych na reke to mimimum, ktore mlodemu czlowiekowi umozliwi
    jako-taki rozwoj, inwestycje (rodzina, mieszkanie itp). No i zycie na godnym
    poziomie. Po 2-3 latach podwyzka do 2k PLN. I wtedy mozna powaznie myslec o
    wlasnym mieszkaniu itp. Wiem, mlody a glupi jestem. Ale wierze, ze kiedys
    tak bedzie.

    Przykro mi czytac takie wiadomosci....z okazji Bozego Narodzenia i Nowego
    Rroku (lepiej wczesniej niz wcale :-) ) zycze poprawy sytuacji.

    pozdrawiam

    www.fotografiaprasowa.pl