PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-17 11:58:51
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: igloo <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kazoo napisał:

    > Jak wyglada kobieta-programista? Ma owlosione nogi?;)
    > Kobiety chyba nie sprawdzaja sie jako koderzy? Nigdy takiej nie spotkalem.
    > To musi byc okropne!;)

    może to zabrzmi dziwnie ale pierwszym programistą była kobieta o imieniu
    Ada (jej imieniem nawet ochrzcili język programowania, który jest
    podstawowym w NATO).

    Dawniej w czasach pierwszych komputerów lampowych faceci zajmowali się
    przeważnie sprzętem, a oprogramowaniem głównie tylko kobiety.

    Jak byłem na studiach to kobiet było z 10%, ale na programowaniu się
    znały i programować umiały :)

    --
    Wojtek