PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-12 14:08:37
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <c...@p...onet.pl> napisal(a):
    > potwierdzić kierownictwo wyższego szczebla odpadam... Na szczęście tylko do
    > czasu, gdy ktoś po przeczytaniu mojego CV krzyknął: "a to sku...i!" i teraz
    > jesteśmy (z kumplami) na jak najlepszeej drodze do przepędzenia Prokomu i
    > Co(sz)marchu z paru miejsc...

    "...a jak Bill Gates do mnie dzwoni, to mu mówię <<nie teraz ćwoku, jem
    obiad>> i Billy przeprasza i oddzwania później. Aaa, a kiedy ostatnio pływałem
    z Larrym Ellisonem, to mu powiedziałem, żeby swoje ciężko zarobione w Oracle
    pieniądze lepiej zaczął odkładać na starość niż wydawać na te snobistyczne regaty
    America's Cup, bo dwa-trzy lata i moja firma Oracle zgniecie w kosteczkę..."

    ...i w tym momencie Swingmastera obudziła pielęgniarka z kolejną, codzienną
    porcją środków psychotropowych...
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,