PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla... › Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
  • Data: 2004-10-12 20:41:43
    Temat: Re: Praca a znajomosci - powiedzcie prosze, ze nie wszyscy tak mysla...
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Oct 2004 22:27:45 +0200, Acid <v...@g...pl> napisał:

    > Więc przedstaw to tak, żeby wyglądało jak Twój atut a nie wada :D

    zamkne temat streszczeniem rozmowy z jednym z pracodawcow, ktory pomylil
    mnie z klientem i dlatego wszedlem do niego z CV.
    Po przejrzeniu gosc stwierdzil, ze wstydzi mi sie nawet proponowac taka
    prace jaka ma (300 oficjalnie+300 pod stolem, praca po 12 godzin
    + wszystkie soboty, kierowanie zespolem magazynierow na wspolnej
    odpowiedzialnosci). Oprocz tego uzupelnil, ze nawet jakbym sie zgodzil
    brac taka prace, to on nie zaryzykuje, bo zdaje sobie sprawe, ze jestem w
    stanie przy moim doswiadczeniu bez problemu za jakis czas wydobyc poprzez
    PIP i sady pracy to, co mi sie nalezy. woli zamiast tego zatrudnic mlodego
    chlopaka, dla ktorego bedzie istotnym atutem, ze do CV wpisze sobie rok
    czy dwa pracy na stanowisku kierowniczym.
    Takie w Szczecinie sa prace.

    EOT

    --
    pzdr. Krzysztof