PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca a szkola › Re: Praca a szkola
    From: "Rafalus" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca a szkola
    Date: Wed, 21 Aug 2002 10:26:40 +0200

    > Z tego co ja sie orientuje to sprawa wyglada tak :
    > Nip otrymujesz u pierwszego pracodawcy tzn musisz zostac zatrudniony i
    > wtedy twój pracodawca sklada papierek do urzedu zeby przydzielili ci NIP.
    > A co do pracy na umowe zlecenie to Zus'u nie placisz . Placisz tylko
    podatek
    > od wykonanego zlecenia w swoim urzedzie skarbowym.

    Jesli chodzi o ZUS to pracodawca go placi jesli nigdzie indziej nie
    pracujesz i nie jestes studentem. NIe wiem tylko jak to jest ze stazem
    pracy. Slyszalem rozne opinie. Jedni mowia ze sie nie liczy sie do stazu
    pracy ale pieniadze sa na twoim koncie w ZUS i czesc skladki jest
    odprowadzana do FE. Inni mowia ze nie liczy sie do niczego a jeszcze inni ze
    do wszystkiego co z ZUS'em zwiazane.

    Rafalus