PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca Praca Praca Oferty › Re: Praca Praca Praca Oferty
  • Data: 2006-01-19 12:48:53
    Temat: Re: Praca Praca Praca Oferty
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    b...@b...pl napisał(a):
    > Nie. Matematycznie (i zgrubnie) rzecz ujmując, niech (x)==(liczba
    > nieuczciwych, głupich, niekompetentnych,chamskich itd. itp. polityków),
    > zatem (x)<100%, ale jest to coś jak lim(x)->100% (sorki za zapis, to nie
    > jest tak całkiem ani matematyka ani TeX, mam nadzieję że wiadomo o co
    > chodzi)
    Wiadomo. Szkoda, że x nie ma granicy w 0 :)

    > Teraz z ręką na sercu odpowiedz, ilu jest dobrych i kompetentnych HR-owców,
    > ilu to nieudolne i niekompetentne dupy wołowe, i jak bardzo ci dobrzy gubią
    > się w tej źle postrzeganej masie?
    Ja tego nie wiem. Pracuję w większości z bardzo kompetentnymi HR-owcami,
    tyle, że oni nie rekrutują i zajmują się bardziej szeroko pojmowanym
    doradztwem personalnym/strategicznym i rozwojem kadr niż jakąkolwiek
    inną dziedziną HR. Jeżeli coś im mogę zarzucić to, w większości
    przypadków, niekompetencję typu formatowanie tekstu w wordzie spacjami a
    nie tabulatorem.

    pozdr.
    m.