PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca Praca Praca Oferty › Re: Praca Praca Praca Oferty
  • Data: 2006-01-19 12:34:22
    Temat: Re: Praca Praca Praca Oferty
    Od: b...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Sobczyk wrote:

    > Dziwne jest takie myślenie. I mam wrażenie, że mocno stereotypowe.

    Dziwne - nie. Stereotypowe - tak.
    Analogia: zapytanie dowolnego Polaka o opinię na temat polityków. Przeważnie
    odpowiedź jest negatywna. Czy to znaczy że każdy polityk jest nieuczciwy?
    Nie. Matematycznie (i zgrubnie) rzecz ujmując, niech (x)==(liczba
    nieuczciwych, głupich, niekompetentnych,chamskich itd. itp. polityków),
    zatem (x)<100%, ale jest to coś jak lim(x)->100% (sorki za zapis, to nie
    jest tak całkiem ani matematyka ani TeX, mam nadzieję że wiadomo o co
    chodzi)

    Teraz z ręką na sercu odpowiedz, ilu jest dobrych i kompetentnych HR-owców,
    ilu to nieudolne i niekompetentne dupy wołowe, i jak bardzo ci dobrzy gubią
    się w tej źle postrzeganej masie?