PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 1. Data: 2003-01-10 13:28:55
    Temat: Praca
    Od: "Rafal Adamski" <b...@i...pl>

    Czy po podstawówce moge znalezc prace na wysokich zarobkach powyzyej 2000zl

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-01-10 13:44:51
    Temat: Re: Praca
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    No jasne..;-)
    ______________ Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

  • 3. Data: 2003-01-10 13:53:39
    Od: "Jarek \"Kadron\" Czyrko" <kadron[nospam]@wp.pl>

    ______________
    > Użytkownik "Rafal Adamski" <b...@i...pl> napisał
    Czy po podstawówce moge znalezc prace na wysokich zarobkach powyzyej
    > 2000zl

    No nie ma sie co smiac. Panu chodzi o podstawowe certyfikaty inzynierskie
    Microsoftu oraz kurs podstawowy Oracle RDBS Administration. Zle sie
    sformulowal i od razu naigrywanie. Nu Nu Nu.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2003-01-10 14:29:55
    Od: "Ela" <e...@w...pl>

    Oczywiscie że można ,jesli znasz kogo trzeba- teraz wykształcenie nie ma
    wielkiego znaczenia tylko znajomości

    Ela

  • 5. Data: 2003-01-10 17:06:49
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Czy po podstawówce moge znalezc prace na wysokich zarobkach powyzyej
    2000zl

    Proponuje nawiązanie stosunku pokrewnego do stosunku pracy na drodze
    wyborow. Najblizsze wybory: Parlamentarne 2005, prezydenckie 2005,
    samorzadowe 2006

    Piotr W

  • 6. Data: 2003-01-10 17:51:05
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    Użytkownik Ela <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avml80$cj1$...@a...dialog.net.pl...

    > Oczywiscie że można ,jesli znasz kogo trzeba- teraz wykształcenie nie ma
    > wielkiego znaczenia tylko znajomości

    Zgadzam się w 100% sam znam kilku gamoni zajmujących wyższe stanowiska

    ___pzdr___
    / LeBi \
    -=| GG: 2727027 |=-
    "Piąty pasek w dresie -
    specyficzni kolesie..."
    www.radiomaryja.glt.pl
    ^^wrzuć coś na tacę^^

  • 7. Data: 2003-01-11 20:02:57
    Od: "Grzegorz" <f...@a...pl>

    Użytkownik Piotrwarez <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:avn2er$e8b$...@n...onet.pl...

> [...]
    >

    > Proponuje nawiązanie stosunku pokrewnego do stosunku pracy na drodze
    > wyborow. Najblizsze wybory: Parlamentarne 2005, prezydenckie 2005,

    Ja jestem po podstawowce i NIE MAM ZNAJOMOSCI !!! i zarabiam duuuzo wiecej
    niz 2000 zl
    a pracuje jako administrator swojej wlasnej sieci , dostarczam internet
    ..... I NIE POTRZEBNE MI ZADNE "PAPIERKI " TYKO I WYLOCZNIE WIEDZA....
    Pozdrawiam Grzegorz

  • 8. Data: 2003-01-11 21:55:54
    Od: "Domin" <d...@w...pl>

    > ..... I NIE POTRZEBNE MI ZADNE "PAPIERKI " TYKO I WYLOCZNIE WIEDZA....
    > Pozdrawiam Grzegorz

    Nie mniej jednak, gupio chyba w np.w urzedzie na pytanie wyksztalecenie ??
    odpowiadac: - podstawowe
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-01-11 23:34:30
    Od: "Macias" <m...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz <f...@a...pl> napisał(a):

    > Ja jestem po podstawowce

    To zupelnie tak, jak znakomita wiekszosc naszego spoleczenstwa powyzej 15
    roku zycia! Niczym sie nie wyrozniasz :P

    > i NIE MAM ZNAJOMOSCI !!!

    A to juz niesamowite! Myslalem, ze kazdy je ma.
    Dalbym sobie glowe uciac, ze niemal 100% obywateli polskich zna kogos, dzieki
    czemu ma znajomosci (lub jedna znajomosc). A tu prosze! Taki rodzynek! ;)

    > i zarabiam duuuzo wiecej niz 2000 zl

    Pytanie tylko, czy kwartalnie czy rocznie? :P

    > a pracuje jako administrator swojej wlasnej sieci , dostarczam internet

    Ale pod same drzwi?

    > ...... I NIE POTRZEBNE MI ZADNE "PAPIERKI " TYKO I WYLOCZNIE WIEDZA....

    W sumie, to byloby wybitnie glupie, zeby nie przyjac siebie samego do pracy
    we wlasnej firmie ze wzgledu na brak wyksztalcenia :P