PracaGrupypl.praca.dyskusjePozew do SP - trzy w jednym czy osobno? › Re: Pozew do SP - trzy w jednym czy osobno?
    From: "Paweł PAWLAT Wojciechowski" <pawlat@owoce&&&neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew do SP - trzy w jednym czy osobno?
    Date: Tue, 13 Apr 2004 14:09:49 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@ajp84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Rosenzweig " <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c5gke3$lcq$1@inews.gazeta.pl...
    > libra <l...@o...pl> napisał(a):
    >
    > Nie mam żadnego zapisu w umowie na ten temat - ale raczej trudno sobie
    > wyobrazic aptekarki bez fartuszkow ;).
    > Wiem ze pracodawca ma jakies faktury na zakupiona odziez, ale nie ma
    > jakiekolwiek ewidencji imiennej ze cos takiego dostalam. To byly jakies
    > zupelnie inne zakupy ktore pracodawca wrzucal sobie w koszta (np.
    podkoszulki
    > dla syna)
    > Stan faktyczny byl taki ze kazda z nas kupowala i prala rzeczone fatuchy
    na
    > wlasny koszt.

    miałem kiedyś wykłady z BHP i powiedziane był:
    pracodawca jest zobowiązany dostarczyć pracownikowi odzież i środki ochrony
    osobistej gdy - ubranie pracownika moze ulec zniszczeniu lub zabrudzeniu
    lub -ze względów technologicznych, sanitarnych lub bezpieczeństwa i higieny
    pracy. Środki ochrony (odzież) pracodawca dostarcza pracownikowi
    nieodpłatnie. Stanowią własność pracodawcy. Pracodawca musi prowadzić
    ewidencje przydziału odzieży roboczej a także wypłacać ekwiwalent pieniężny
    za pranie i konserwację ów odzieży.
    To mniejwiecej tak. Ciekawe jak to ma się do apteki. Jeżeli prowadzi leki na
    zamówienie to z pewnością tak, ale jeżeli tylko leki gotowe to chyba jest to
    wtedy zwykły sprzedawca, a fartuszki są tak zwyczajowo przyjęte, hm?
    pozdrawiam paweł.