PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: Powazne agencje pracy › Re: Re: Powazne agencje pracy
  • Data: 2002-06-28 12:00:56
    Temat: Re: Re: Powazne agencje pracy
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kiedyś odpowiedziałem na ogłoszenie z Most Wanted. Wysłałem maila z cv, po
    2-3
    > dniach odpowiedzieli, również mailem. Prosili o kontakt telefoniczny
    > celu ustalenia terminu spotkania. Pojechałem do Warszawy (z
    Poznania), na
> [...]
    opowieści
    > o bliżej niekreślonej firmie, parę pytań do mojego cv, podpisałem
    > oświadczenie dot. ochrony danych osobowych i koniec. Więcej się nie
    > odezwali. Całość sprawiła na mnie kiepskie wrażenie. Minimum kosztów
    z ich
    > strony: odpowiedź mailem, zadzwonić musiałem ja, że nie wspomne o
    > przyjeździe do warsaw (koszty podróży + 1 dzień urlopu) po to, żeby
    > podpisać oświadczenie. Inne sprawy można było załatwić
    telefonicznie. Nie
    > polecam tej agencji. Ale to może byc subiektywne...

    Niestety, tak sie zdarza :-(
    Jak napisalam wczesniej, jakosc pracy tych instytucji jest czasami
    dyskusyjna.
    Ja tez mam nieciekawe doswiadczenia z niektorymi.
    Wymienilam je jednak, bo moze Piotr (ktory prosil o takie info) nie zna
    zadnych.
    Jest takze nadzieja, ze moze ludzie w nich pracujacy zaczeli bardziej
    profesjonalnie podchodzic do sprawy. Choc przy obecnaj podazy pracownikow
    chyba jednak nadal olewaja tych, co sla do nich CV-y. No, chyba ze akurat
    jakis super poszukiwany specjalista sie trafi!
    Pozdrawiam!
    M.