PracaGrupypl.praca.dyskusjePotwierdzenie pracy › Re: Potwierdzenie pracy
    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Potwierdzenie pracy
    Date: 7 Feb 2007 06:38:32 -0800

    On 7 Lut, 14:51, "Pegaz" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > To że domagaja się, nie oznacza wcale, że trzeba im to dać :)
    > A na poważnie, do czego "kadrówkom" jest potrzebne świadectwo pracy ?

    > czym.
    >
    > To znaczy co powinieneś udokumentować?
    > Fakt że pracowałeś, zanim, się przyjąłeś do tej nowej firmy ?
    > Fakt, że byłeś współwłaścicielem spółki ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Pegaz.
    >
    > -----
    > Lubię chodzić na promocje. Za 50% ceny mogę
    > kupić to, czego normalnie bym za darmo nie chciał.

    Prawdopodobnie chodzi o fakt pracowania przed przyjęciem się do nowej
    firmy. Tak sądzę, ponieważ mam to dodać do kwestionariusza osobowego.
    Czy w ogóle jest jakieś prawo, które nakazuje, aby pracodawca miał
    świadectwa pracy swoich pracowników? Bo jeśli nie to zignoruję to i
    dam tylko wypełnione formularze.