PracaGrupypl.praca.dyskusjePotwierdzenie pracy › Re: Potwierdzenie pracy
  • Data: 2007-02-07 13:51:36
    Temat: Re: Potwierdzenie pracy
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Obecnie kadry domagają się ode mnie świadectw pracy za ten okres.

    To że domagaja się, nie oznacza wcale, że trzeba im to dać :)
    A na poważnie, do czego "kadrówkom" jest potrzebne świadectwo pracy ?

    > Jednak w jakiś sposób powinienem to udokumentować, ale nie wiem
    czym.

    To znaczy co powinieneś udokumentować?
    Fakt że pracowałeś, zanim, się przyjąłeś do tej nowej firmy ?
    Fakt, że byłeś współwłaścicielem spółki ?

    Pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Lubię chodzić na promocje. Za 50% ceny mogę
    kupić to, czego normalnie bym za darmo nie chciał.