PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan) › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    From: "Pavlick" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Date: Wed, 23 May 2007 19:31:36 +0200

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f31etv$lnq$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pavlick" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie szukasz pracy, tylko etatu od 8 do 16 z "godziwą" pensją i bez
    > konieczności przemęczania się.

    Nie. Chodzi o pracę w normalnych warunkach z jasno okreslonymi obowiązkami.
    Godziny pracy miałem ustalone ale na palcach jednej ręki mozna policzyc ile
    razy skonczylem przed 20stą.
    Dobry handlowiec praktycznie cały czas jest w pracy.

    > Ale wiesz, że banki proszą o ŚREDNI zarobek z ostatnich X miesięcy?

    Owszem ale jeżeli "prowizja" nie jest rozliczana oficjalnie to mając na
    umowie 1500 netto x 6 miesięcy
    średnio wychodzi ile??? cały czas 1500.

    > To jest rzeczywiści wkurzające, że mają do dyspozycji takiego wspaniałego
    > Pavlicka a zatrudniają kogo chcą.

    A Ty gdzie pracujesz?

    > Znaczy szukasz wykazu zatytułowanego: "Wykaz firm, które zatrudnią
    > Pavlicka z pocałowaniem ręki"?

    Czytasz ze zrozumieniem? Wątpię. To jest CYTAT a nie moja wypowiedż.

    > Twierdzi tak ktoś oprócz ciebie? Masz jakies referencje?

    Jak najbardziej.

    > Ja widocznie żyję w jakimś równoległym świecie, bo wszystkich interesowała
    > moja wiedza rzeczywista a nie papier. Znajomość języka też zawsze była
    > sprawdzana w czasie bezpośredniej rozmowy a na pytanie o zarobki
    > odpowiadałem po prostu ile chcę zarabiać.

    Ja również ale chcę pracować w branży a nie zostać np copywriterem.
    Kwestia oczekiwań.

    > Jakbyś jeszcze nie wiedział, to ci powiem wielką tajemnicę. Rynkiem pracy
    > rządza w uproszczeniu te same prawa co na przykład rynkiem chleba., czyli
    > będziesz zarabiał "godziwie" i będą się pracodawcy o ciebie bić, wtedy gdy
    > będziesz umiał robić dobrze coś co mało ludzi umie a będzie akurat
    > poszukiwane.

    Ja nie napisałem, że pracy nie ma. Jest i to dużo ale nie chcą za nią
    płacić.
    Jeżeli kosztujesz pracodawcę 15000PLN/miesiąc, zysku NETTO przynosisz 70kPLN
    miesięcznie
    i dostajesz jakieś ochłapy. Takie są realia.

    > Jeżeli tak akurat nie jest to wierz mi, że tupanie nic nie pomoże i nie
    > daj sobie wmówić, że da się tą powyższą zasadę ominąć przy pomocy kodeksu
    > pracy, lub konstytucji.

    Nie uważam, że mi się należy, nie czekam aż mi spadnie z nieba.
    Oczekuje jedynie godziwego traktowania przez pracodawcę.

    --
    QBA