PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan) › Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    From: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukuje firmy... (troche narzekania, ale i powaznych pytan)
    Date: Wed, 23 May 2007 15:17:47 +0200

    Użytkownik "Pavlick" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f31ako$vb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie interesuje mnie praca za 1000 PLN + prowizja zeby nawet była kosmiczna

    Czyli nie szukasz pracy, tylko etatu od 8 do 16 z "godziwą" pensją i bez
    konieczności przemęczania się.

    > bo wazne jest dla mnie (przede wszystkim dla banku) to co jest na
    > papierze.

    Ale wiesz, że banki proszą o ŚREDNI zarobek z ostatnich X miesięcy?

    > Wnerwia mnie zatrudnianie niekompetentnych, rozkapryszonych synków czy
    > pociotków po układzie (a z takimi spotkać się można na każdym kroku).

    To jest rzeczywiści wkurzające, że mają do dyspozycji takiego wspaniałego
    Pavlicka a zatrudniają kogo chcą.

    Znaczy szukasz wykazu zatytułowanego: "Wykaz firm, które zatrudnią Pavlicka
    z pocałowaniem ręki"?

    > Ja też jestem całkiem normalny a przede wszytskim kompetentny,

    Twierdzi tak ktoś oprócz ciebie? Masz jakies referencje?

    > Nikogo to nie obchodzi :) "Nie skończył Pan studiów", "Co z tego, że mówi
    > Pan biegle w jez. ang. skoro nie ma pan na to kwitów", "ILE PAN CHCE
    > ZARABIAĆ???".

    Ja widocznie żyję w jakimś równoległym świecie, bo wszystkich interesowała
    moja wiedza rzeczywista a nie papier. Znajomość języka też zawsze była
    sprawdzana w czasie bezpośredniej rozmowy a na pytanie o zarobki
    odpowiadałem po prostu ile chcę zarabiać.

    Jakbyś jeszcze nie wiedział, to ci powiem wielką tajemnicę. Rynkiem pracy
    rządza w uproszczeniu te same prawa co na przykład rynkiem chleba., czyli
    będziesz zarabiał "godziwie" i będą się pracodawcy o ciebie bić, wtedy gdy
    będziesz umiał robić dobrze coś co mało ludzi umie a będzie akurat
    poszukiwane.
    Jeżeli tak akurat nie jest to wierz mi, że tupanie nic nie pomoże i nie daj
    sobie wmówić, że da się tą powyższą zasadę ominąć przy pomocy kodeksu pracy,
    lub konstytucji.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl