PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukiwanie pracy-dylemat › Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    From: "cc" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Poszukiwanie pracy-dylemat
    Date: 29 Apr 2004 19:19:33 +0200

    > Oj, tak ... Ja błogosławię to, że się spiąłem w sobie i zrobiłem szybko
    > pracę magisterską i obroniłem. Nie napisałem co prawda na mój wymarzony
    > temat, tylko na prostszy, ale przynajmniej szybko skutecznie -
    > podejrzewam że jak bym podszedł do sprawy ambitniacko to ... Lepiej nie
    > myśleć. Patrzę na niektórych moich znajomych jak piszą po 2, 3 lata
    > swoją pracę to mi ich strasznie szkoda, tak się męczą.
    >
    > Tak więc : pisać i obronić, byle szybko i skutecznie, na pozytywną
    > ocenę, nie koniecznie musi być "celujący".

    Re:
    Oj jest czego błogosławić. Wiem to z własnego doświadczenia. Skorzystałem z
    rady "mądrego" człowieka, żeby przesunąć obronę pracy, tak zrobiłem, mój
    promotor przestał pracować na tej uczelni, więc musiałem później zmienić osobę
    prowadzącą, która później doszła do wniosku, że zmieni temat - więc było
    pisanie tak naprawdę kolejnej pracy. Na tym nie koniec, bo zaczął się horror
    (tak tak w biały dzień) z realizacją tematu. Osoba, która była odpowiedzialna
    za promowanie swojego studenta, zaczęła go tępić.Łącznie z egzaminem
    magisterskim. Sprawa "oparła" się o rektora. Jest już po wszystkim. Można na
    to spojrzeć z kilku stron. Jako strata czasu i energii. Jako niezły "chrzest"
    przed kolejnymi życiowymi decyzjami. Mnie to umocniło - przetrenowałem
    techniki asertywności, które nie raz przydadzą mi sie pewnie na rynku pracy.

    Ale po tym doświadczeniu jestem za jak najszybszą realizacją pracy
    magisterskiej, jeśli nawet nie jest napisana, minął czas, to i tak lepiej jest
    zacząć coś z tym robić - im wcześniej tym lepiej - próbować na innej uczelni (
    oj rozważałem już taką możliwość w mojej sytuacji) - do końca, a jeśli
    pojawiają się jakieś problemy to prosić o pomoc.