PracaGrupypl.praca.dyskusjePośrednictwo pracy przez internet ! › Re: Pośrednictwo pracy przez internet !
  • Data: 2004-11-03 06:10:25
    Temat: Re: Pośrednictwo pracy przez internet !
    Od: Piotr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    lerysek wrote:

    > Czy ktoś z Was znalazł pracę , za pośrednictwem internetowego portalu ?
    > Opinie znajomych są bardzo różne, ale generalnie negatywne. Nikt z nich
    > nie
    > dostał żadnej sensownej propozycji pracy z takiego portalu.

    Jeśli zajmujesz się jakąś techniczną branżą to polecam http://www.bdi.com.pl
    osobiście uczestniczyłem w prowadzonych przez nich rekrutacjach na bardzo
    sensowne stanowiska. Ostatecznie nie skończyło się to zatrudnieniem (raz
    nie zdecydowałem się ja, a raz przyszły pracodawca :)) ale przynajmniej
    wiadomo że oferty nie są lipne.
    No i oczywiście ogłoszenia z http://www.aaaby.pl/praca ,kilka zleceń
    zdobyłem właśnie w ten sposób.

    pozdrawiam